reklama

Spomienky

...zabudnuty skolsky pamatnik a v nom basen co mi vtedy hovorila z duse. (okrem inych veci...)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Smejem sa placucky

a bez nadeje ufam.

Posilu prijmam,

ked klesajuca stupam,

krasne sa zabavam

vzdy ked som plna nudy,

jak steblo pevna som,

stedra jak stary skupañ -

i ked ma vitaju psom, ktory ceri zuby.

Za svitu vzdycky si nad skorou nocou zufam,

a ked spim - bdela som.

V strachu si zase trufam,

co aj som v bezpeci - stale sa bojim zhuby.

nikto mi nezomrel,

no nieco zdedim tu, tam ...

i ked ma vitaju psom.

ktory ceri zuby.

Tym, co ma pochvalia - rozbijam z vdaky nosy,

pravdou je pre mña loz so svojim zakonom....

Daniela Galova

Daniela Galova

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ked Boh chce aby sa clovek zblaznil, tak mu splni vsetky zelania....Mojou oblubenou frázou je veta : "Skúsenost je neprenosná" - asi preto sa mi tých zivotných skúseností nazbieralo tolko :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu