reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniela Galova

Daniela Galova

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ked Boh chce aby sa clovek zblaznil, tak mu splni vsetky zelania....Mojou oblubenou frázou je veta : "Skúsenost je neprenosná" - asi preto sa mi tých zivotných skúseností nazbieralo tolko :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Zeby muza ma kopla?

Daniela Galova

Zeby muza ma kopla?

... alebo iba som v pohode...

  • 8. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 786x
  • 0
Ked smutok a depresia maju volno.

Daniela Galova

Ked smutok a depresia maju volno.

( vtedy laska zasadne na tron)

  • 8. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 847x
  • 0
??

Daniela Galova

??

Kupila som si novu skriu. Do tej co mam, by sa mi uz nezmestil ani spendlik.

  • 3. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 774x
  • 2
Ako som nevyhrala 1019 euro.

Daniela Galova

Ako som nevyhrala 1019 euro.

Nahoda je blbec, alebo panboh ma zmysel pre humor.  Pre ten -  na porazenie.

  • 30. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 890x
  • 8
Basen co sa nerymuje.

Daniela Galova

Basen co sa nerymuje.

Zostali mi po Vas dva pudingy v chladnicke, ananas v pohari a dve uschnute olivy v salate...

  • 29. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
Take zvlastne vztahy...

Daniela Galova

Take zvlastne vztahy...

... dokonca aj tu na blogu dost casta tema.Je to na zamyslenie ako sa vztahy menia. Ako ich my menime. Niekedy bez toho zeby sme chceli. Pohodlie? Egoizmus? Neschopnost empatie? Rutina? A preco vlastne zotrvavame v niecom, co uz davno nie je take ako volakedy? A preco, ked uz v tom zotrvavame, sa to nesnazime zmenit k lepsiemu? Niekedy staci tak malo...  Ale aj to malo treba robit zo srdca.

  • 24. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
O nicom

Daniela Galova

O nicom

  • 28. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Treba verit kartárke?

Daniela Galova

Treba verit kartárke?

Predminulé Vianoce mi jezisko priniesol tarotové karty. Bol to nápad mojej dcéry. Vie, ze ma tá téma zaújma.

  • 29. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu