reklama

Odsudili ho na tri mesiace, lebo bil svoju dceru.

Iba pred par dami som napisala clanok o biti, a dnes sa z televiznych novin dozvedam iny extrem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Otec zbil svoju sestnastrocnu dceru papucou a sud ho za to odsudil na tri mesiace vazenia.

Pomerne rozsiahla sprava v denniku ABC uvadza, ze otec zbil svoju sestnastrocnu dceru po tom, ked nasledne odvravala jeho prikazu aby sa venovala svojej mladsej trojrocnej sestre. Sposobil je modriny na rameni a na stehne. Sud navyse zakazal otcovi priblizit sa k dcere na 15 mesiacov.

Osobne si myslim, ze konanie otca v tomto pripade nema z vychovou nic spolocne. Je to jednoducho nasilie.

P.S. Kedze v poslednej dobe sme pomerne casto medzi znamymi rozoberali temu "vhodnej" vychovy, jeden z nich po precitani tejto spravy poznamenal : "Ohybaj ma mamko, pokial som ja Janko, ked ja budem Jano, tak ta udam Mamo!"

Daniela Galova

Daniela Galova

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ked Boh chce aby sa clovek zblaznil, tak mu splni vsetky zelania....Mojou oblubenou frázou je veta : "Skúsenost je neprenosná" - asi preto sa mi tých zivotných skúseností nazbieralo tolko :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu